- Újdonságok
- Akciók
- Többet olcsóbban
- Antioxidáns, nyomelem, ásványi anyag
- Diabetikus és cukorbetegeknek ajánlott élelmiszer
- KÉSZLETKISÖPRÉS
- SZEZONJA VAN
- Ajándéktippek
- Étel-ital
- Étrend-kiegészítő, vitamin
- Háztartás
- Sport, fitnesz, wellness
- Kozmetikum, bőrápolás, intim termék
- Baba-mama
- Egészségügyi problémákra ajánlott termék
- Gyógynövény, tea
- Gyorsteszt, készülék, diagnosztikai eszköz
- Alternatív gyógymód
- Öko, bio
- Könyv
- Márkáink
- Étrend-kiegészítő
- Immunerősítés, roborálás
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Még nem vásároltam az Expressz Egészség webáruházban – muszáj hozzá regisztrálnom? És ez miért jó?
Igen, regisztráció után tud vásárolni. A regisztráció több előnnyel is jár! A legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadni a számlázási és szállítási adatokat, a kosár tartalmát el tudja menteni arra az esetre, ha csak később szeretné megrendelni. Ezen kívül korábbi vásárlásait is megtekintheti, és aktuális rendelésének állapotát is nyomon követheti. A regisztráció folyamata ráadásul nagyon gyors, csak a legszükségesebb adatokat kell beírni. Még gyorsabbá teheti a későbbi bejelentkezéseket, ha a Belépés Facebookkal lehetőséget választja - ha még nem regisztrált, akkor ezt első alkalommal meg kell tennie, a későbbiekben viszont nem kell újra beírnia a jelszót és felhasználónevet, csak erre a bejelentkezési opcióra kattintania!
Elfelejtettem a bejelentkezéshez szükséges jelszót, mit csináljak?
A Belépés nevű menüpontban kattintson az ELFELEJTETTEM A JELSZAVAM! feliratra, és e-mail címe megadásával máris új jelszót küldünk Önnek, amelyet később érdemes lecserélnie!
Megváltozott az egyik regisztrációkor megadott adatom – hogyan változtassam meg?
Belépés után a Profil menüpontban bármelyik adatot szabadon megváltoztathatja – ne felejtsen el az új adatok megadása után a MÓDOSÍTÁS gombra kattintani, ezzel véglegesítve a változtatásokat!
Miért érdemes feliratkozni az Expressz Egészség hírlevelére?
Hírleveleinkben legfrissebb termékeinkre és aktuális kedvezményeinkre hívjuk fel figyelmét, de exkluzív, kizárólag hírlevelünkre feliratkozott vásárlóink számára elérhető akcióinkról is így értesülhet.
Minden termék raktáron van, vagy várnom kell rá?
Mindent megteszünk, hogy az általunk kínált termékeket 1-3 munkanapon belül eljuttassuk Önhöz! Ha valamit mégsem tudunk ennyi idő alatt beszerezni vagy pótolni, akkor minden esetben értesítjük erről kedves vásárlóinkat, és egyedileg egyeztetünk a továbbiakról. Átmeneti készlethiány, ahogyan a sima élelmiszer boltokban, nálunk is előfordulhat egy-egy terméknél, amit minél előbb igyekszünk megoldani.
Mi történik, ha nincs abból a termékből, amit rendeltem?
Amennyiben az adott termék ára nem haladja meg vásárlásának 10%-át, abban az esetben a tételt egyeztetés nélkül töröljük megrendeléséből, és így küldjük ki a csomagot. Felhívjuk figyelmét, hogy a törölt tételeket nem tárolja el rendszerünk, így, ha később igényt tart a termékre, újra meg kell rendelnie webáruházunkban! Ha a teljes rendelési összeg 10%-nál nagyobb értékű a hiányzó tétel, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a továbbiakat.
Miért nem tudom kosárba tenni a terméket!
Ez abban az esetben fordulhat elő, ha tartós készlethiány lép fel valamelyik terméknél, így időszakosan nem vásárolható. Ez nem jelenti azt, hogy megszűnt a termék, ezért kérjük, térjen vissza később!
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjakról az Információk menüpontban tájékozódhat bővebben. 25 000 Forint feletti megrendelés esetén ingyenesen szállítjuk házhoz csomagját!
JÓ TUDNI! Amennyiben a megrendelt termékek összsúlya meghaladja az egy csomagban feladható 31,5 kg-ot (csomagolással együtt), akkor a megrendelőt terheli a plusz csomagok kiszállítás díja (csomagonként 990 Ft).
Pick Pack Pontra történő kiszállítás esetén a csomag összsúlya nem haladhatja meg a 20 kg-ot.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Háromféle módon is kifizetheti rendelését: bankkártyával a weboldalon keresztül az OTP Simple rendszerén keresztül, készpénzzel vagy bankkártyával a csomagját kiszállító futárnak, vagy előre utalással egyenlítheti ki a vételárat. Átutalásos fizetési mód esetén kérjük, a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára utalja át az összeget! Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelést csak a pénz számlánkon történő jóváírását követően kezdjük el feldolgozni!
Honnan tudom, mikor hozza a futár a csomagom?
Amikor webáruházunkban összekészítettük megrendelését, e-mailben értesítjük róla, hogy csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, amelyet a legtöbb esetben a következő napon át is vehet. Ezen kívül a futárszolgálattól is kap majd egy e-mailt a kiszállítás pontosabb részleteivel.
Hogyan tudom módosítani már leadott rendelésemet?
A webáruházban leadott megrendelést a webáruházon belül módosítani nem tudja.
Ha plusz termékeket szeretne hozzáadni a korábbi rendeléséhez, akkor azt külön megrendelésben tudja rögzíteni. Érdemes beleírni a megjegyzsébe, hogy korábbi megrendelését szeretné kiegészíteni. Az így leadott megrendeléseket összevonjuk, és egy megrendelésként kezeljük. (Nem kell duplán fizetni a szállítási költséget.)
Ha korábbi megrendeléséből törölni szeretne tételeket, vagy a megrendelt termékek számát szeretné csőkkenteni, akkor kérjük, hogy e-mailben (info@expresszegeszseg.hu) vagy telefonon (+36707755731) keressen minket, hogy módosítsuk megrendelését.
Hogyan tehetem még kényelmesebbé, gyorsabbá a vásárlás folyamatát?
1. Ha összekapcsolja Facebook profilját webáruházunkkkal!
A Belépés menüpontban kattintson a Belépés Facebokkal gombra - amennyiben korábban már regisztrált webáruházunkban, akkor be kell írnia érvényes jelszavát, így rendszerünk összekapcsolja a két profilt, és a későbbiekben már nem kell majd megadnia azt, a Belépés Facebookkal gombra kattintással azonnal megkezdheti a vásárlást.
2. A Kosár tartalmának elmentésével.
Regisztrált vásálóként ha belép a webáruházba, és a kosárba rakott termékeket nem rendeli meg azonnal, akkor a rendszer automatikusan eltárolja azokat. A kosárba helyezett, meg nem rendelt termékek a következő belépésnél ott fogják várni Önt a kosárban. Módosíthat a kosárban lévő termékek listáján, illetve újabb keresgélés nélkül, akár azonnal leadhatja megrendelését.
3. A korábbi megrendelések felhasználásával.
Belépés után a jobb felső sarokban található Profil-ra kattintva megtekintheti korábbi megrendeléseit. Ha rákattint bármelyik korábbi megrendelésére, akkor a megrendelés alatt található gomb segítségével az adott megrendelésben lévő termékekkel feltöltheti kosarát. Így nem kell újra összeválogatnia a korábban már megrendelt termékeket, kényelmesen, és gyorsan újra megrendelheti azokat. Természetesen a Kosár oldalon módosíthatja ezeket a tételeket: elvehet belőle, vagy kiegészítheti újabbakkal.
4. Kedvenc termékei beállításával.
Az adott termék oldalán a termékkép mellett megjelenő csillag ikonra kattintva a terméket elmentheti kedvencei közé. A Profil oldalon a Kedvencek fülre kattintva megtekintheti az összes korábban "megcsillagozott" terméket. Innen akár egyől a Kosárba is helyezheti ezeket a termékeket.
5. Vonalkódos kereséssel.
Ha konkrét terméket keres webáruházunkban, és ismeri a termék vonalkódját, akkor ennek megasával könnyen, gyorsan megtalálhatja a keresett terméket.
A Részletes keresés oldalon a Keresendő kifejezés mezőbe írja be a vonalkódot, a Miben keressen felsorolásnál válassza az Egyéb termék adatok lehetőséget. A Keresés gombra kattintva indíthatja el a keresést.
Amennyiben további kérdése van, keressen minket az alábbi elérhetőségeinken:
- e-mail: info@expresszegeszseg.hu
- telefon: +36707755731